هتل های لوکس
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هتل کیش الیت کیش

هتل کیش الیت یکی از هتل آپارتمان های دو ستاره جزیره کیش است که در نزدیکی ساحل مرجانی این جزیره زیبا قرار گرفته است. علاوه بر نزدیکی به ساحل نزدیک بودن به مراکز خرید مانند بازار مرجان و پردیس 1 نیز از مزایای مهم این هتل به شمار می رود. واحدهای اقامتی هتل به صورت سوئیت و آپارتمان هستند که از امکانات کامل رفاهی برخوردار بوده و دارای قیمت مناسبی می باشند. برای صرف غذا می توانید به رستوران زیبای هتل کیش الیت که کف آن از شیشه ساخته شده است بروید و از صرف غذا در محیطی رویایی لذت ببرید. از دیگر امکانات این هتل دو ستاره برای شما مسافران گرامی تور کیش مرداد 98 می توان به لابی، فضای سبز، کافی شاپ، صندوق امانات، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته و ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد.

هتل کیش الیت کیش


هتل آریان کیش

هتل آریان یک هتل 4 ستاره در میدان امیرکبیر جزیره است. هتل در زمینی به مساحت 5300 متر مربع و در سال 1376 افتتاح شده است  که در سال 1393 با توجه به قدیمی شدن ساختمان بازسازی شد. هتل دسترسی خوبی به مرکز خرید مروارید دارد. ساختمان هتل 2 طبقه بوده و دارای 67 واحد اقامتی با تمامی امکانات رفاهی است. با توجه به دارا بودن سالن کنفرانس و جلسات این هتل برای سفرهای کاری نیز مناسب می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه 15 دقیقه است که برای شما مسافران تور کیش ترانسفر فرودگاهی رایگان در نظر گرفته شده است.

دیگر امکانات هتل آریان :

رستوران، چایخانه سنتی، بیلیارد، اجاره ماشین، خدمات برای معلولین

هتل آریان کیش

هتل آریان کیش

هتل آریان کیش


هتل مریم کیش

هتل مریم یکی از هتل های 4 ستاره جزیره کیش است که جزء مجموعه هتل های سورینت می باشد. این هتل که در میدان امیرکبیر کیش قرار دارد با معماری بسیار زیبا به سبک اروپایی طراحی شده است. این هتل دارای 4 طبقه و 56 واحد اقامتی است که شامل اتاق های دوتخته و سوئیت است که دارای تمامی امکانات رفاهی نظیر یخچال، تلوزیون، اینترنت، حمام و مبلمان برای شما مسافران تور کیش شهریور 98 هستند.رستوران هتل مریم با منوی دلخواه شما انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و سنتی را سرو می کند. این هتل بری سفرهای کاری شما نیز مناسب می باشد زیرا دارای آمفی تئاتر و اتاق جلسات است. در لابی هتل موسیقی زنده نواخته می شود و کافی شاپ هتل که انواع نوشیدنی های را سرو می کند در کنار آن قرار دارد. از دیگر امکانات هتل مریم می توان به فوتبال دستی، ایر هاکی، گیم نت، تاکسی سرویس، اجاره ماشین، قنادی، ترانسفر فرودگاهی و ... اشاره کرد.

هتل مریم کیش

هتل مریم کیش

هتل مریم کیش


هتل صدف کیش

هتل 4 ستاره صدف کیش یکی از هتل های مجموعه سورینت است. هتل در موقعیت مکانی بسیار خوب در میدان امیرکبیر جزیره قرار گرفته است و به تفریحات، مراکز خرید و اسکله کیش بسیار نزدیک می باشد. ساختمان هتل در دو طبقه ساخته شده است و بال یک معماری بسیار منحصر به فرد که شبیه صدف است منظره چشم نوازی را به وجود آورده است. هتل دارای 3 رستوران می باشد که یکی از آن ها رستوران کوه نور است که برای شما مسافران تور کیش حتی کسانی که در هتل صدف اقامت نداشته اند نام بسیار آشنایی است. دو رستوران دیگر رستوران دلفین و رستوران سنتی هستند که به ترتیب غذاهای دریایی و غذاهای سنتی طبخ می کنند. هتل دارای 55 واحد اقامتی از نوع اتاق و سوئیت است که دارای امکانات صبحانه، یخچال، تلویزیون، چای ساز، روم سرویس و تهویه مطبوع است.

دیگر امکانات هتل صدف کیش :

کافی شاپ، خدمات برای معلولین، کرایه اتومبیل، فضای سبز

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: هتل های لوکس کیش،رزرو هتل های کیش،معروف ترین هتل های کیش،هتل های 5 ستاره کیش،رزرو هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی